Lovely day

Jag älskar när jag är den där glada tjejen som är så himlan genomsjälvsäker. Vart är hon idag? Jag vet inte riktigt men allt gör mig lite dizzy och jag känner att jag tappar det där. Känner att jobb och framtid stressar mig så. Jag vill vara perfekt, överallt. Vem vill inte det? Jo hon den där genomsjälvsäkra tjejen. För henne går det bra ändå och allt blir så mycket mer perfekt om man lägger det åt sidan.
 
Dagen då? Mitt i allt. Idag lämnade jag min kaninhåla och åkte i till ett soligt Stockholm, en härlig prideparad och en underbar Sara. Vi tog båten till Fjäderholmarna där kak- och bullätandade blandades med en massor av prat och skratt. Stockholms finaste sommardag.
 
Missade uttagningen till körslaget för min kommun och min favoritloppis dock haha. Aja, loppisen kommer tillbaka och med min röst hade jag kraxat framför Dogge...
 
I morgon bär det av till lilla Laxå och mormor och morfar, mina älskade fina♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0