Augusti går mot sitt slut

Hola! Kul att folk klickar in på min blogg även fast jag är så innaktiv... Skolan har dragit igång och jag är mer taggad än någonsin! Glad på livet och det är så mycket som inspirerar mig. Jag känner för att liksom ta ett språng ut och möta motgångar för att sedan lyckas. Så mycket förvånar en, så ofta blir man förvånad. Små kommentarer kan ge en så mycket kämparglöd. När jag var yngre ville jag bli världsbäst på att rida. När vi satt på Djursholm och tittade på allsvenskan häst div(?) sa min ridlärare att jag skulle klara av att få runt en storhäst på den banan. Lilla jag... Eller då jag alltid sjungit som en kratta tills jag utvecklades med min underbara sånglärare som sa att jag var en oslipad diamant. Nu låter det jävligt bra vissa lektioner, jag som trodde att jag var tondöv för några år sedan. Eller när jag idag när mamma gav mig världens finaste kommentar, så nu vill jag bara ut och träna.
 
Livet är fyllt av små moments. I love those moments och det är dem som bygger den grund jag står på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0