2013->nu

Året går riktigt fort... Det är inte mycket kvar på 2013 nu. Eller det är ju ett tag hehe men det kommer gå undan tills nyår är här! Tänkte blicka tillbaka på vad som hänt 2013 än så länge.

I Januari- början av Mars var jag sjuk. Jobbade slutsäsong på skidanläggning. Sen har jag åkt kryssning till Finland, sen vart det en tur till Frankrike, Nice och Monaco! Så har jag varit på top model event, gått på skivor, fyllt 18, gått på krogen en del! Nya fina vänner har kommit in i mitt liv, jag har varit på shoppingresa i London och festresa i Magaluf. Seglade med familjen och har hängt i skärgården. Har sommarjobbat hos kommunen bland betonghus i orten och sedan vidare till en herrgård vid vattnet för att vara Wild Camp ledare. Hade kräftskiva med Pernilla och har varit på allt från överaskningafester till vanliga hemmafester. Nu jobbar jag på ett mysigt (men apstressigt) fik och har fått en super skolstart! Hoppas hösten blir bra, det är bara träning som saknas just nu. Det har den iofs gjort sedan urminnes tider hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0