Grinig

Har precis övervunnit min rädsla och sjungit för folk jag inte känner. Visserligen inte för en stor folkmassa. Men allt utanför hemma i sovrummet eller för Maria är en extrem utmaning för mig. Sjunga, jag? Liksom. Dock gick det helt okej trots att jag är grinig över att jag skakade hela låten när jag vet att jag kan prestera 100 gånger bättre. Det var i alla fall en arbetsintervju och jag kommer hata livet om jag inte får jobbet... Fast jag är borta en av tre veckor under arbetsperioden, fast jag gjorde va jag kunde under enorm press och det inte lät perfekt, fast jag helt enkelt inte var lämpad för det jobbet där och då. Istället för att se att det finns en del anledningar till att de inte bör välja mig. Hur höga krav kan man ha på sig själv egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0