April april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill

Heej people!

Jag och mina mates åkte på fest i lördags, första gången sen i januari ohmygod vad tiden går fort... Hos Ronja var det i alla fall och det var riktigt trevligt :)

Igår tillbringade jag och twins kvällen i mitt rum. Det slutade med nån form av musikal och till slut var jag och min stora teddy de enda skådisarna.

Sitter och väntar på Alice, eller ja jag ligger på golvet i vardagsrummet för att nå mobiladdaren (patetiskt mobilberoende man är egentligen)... Vi ska bara mysa och resten av veckan ska jag plugga... Ush.

Idag är det dag 1 på min idrottsuppgift som ska hålla på 2 månader! Nu- göra rehabsövningar. Skriver de här för att uppmana mig själv typ. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0