WEEKEND

Hello fellas! Jag stör mig så mycket på vissa människor. Människor som av osäkerhet drygar och ser ner på andra, tycker att folk som sticker ut är konstiga. Speciellt när de är lika små och försvarslösa när de står där ensamma utan någonting. Jag hatar när jag inte kan få andra att tänka om. Hatar att det finns ideal, normer och massor av skit. Speciellt när folk lever för dom, söker lycka i det och jag hatar att jag är där själv ibland. Jag mår bra när jag känner mig snygg, social, har koll. Koll på mitt liv, andra, mina saker, skolan. Så fort något är fel sjunker min självkänsla, men inte fan tycker jag bättre om någon för att den har snygga skor, fina ögon, sjunger som Celine Dion eller har ett hus i LA. Förhållandemässigt är det klart att man kanske inte vill vara tillsammans med någon man inte tycker ser bra ut alls, men vad är attraktivt med en kille som ser ut som Douglas Booth men behandlar en som ingenting? Allt det där med YOLO, det är insida som räknas och var bara dig själv, det låter så klyschigt, men det gör det nog av en anledning. Att det är så jävla sant egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0