Bloodstream- Stateless

Hej! jag lever, för det första. Däremot är jag ingen trogen bloggare, skriver bara när jag har lust vilket inte blir så superofta. Däremot så har jag ägnat en hel del av den här morgonen till att kolla igenom mina gamla bloggar och just nu har jag 5 stycken! gosh vad mycket jag skrivit förut. Började blogga samtidigt som Kenza herself, desvärre gick ju hennes statistik upp en aning mer än min. Dock är det här min enda "öppna" blogg då de andra är kvar med lösen som minnen!! Har ju över 4 års tid i text.
 
Idag ska städa mitt rum och sen åka på match- Djurgården spelar. Fick Jullov igår, så extremt supermegaskönt. Ska ta vara på det här lovet och fixa med lite saker. Läste en grej en tjej skrev i sin blogg som stämde in så bra.: Jag vet inte vad som är värst, att alltid känna att man vill göra alla andra nöjda, eller att aldrig riktigt bli nöjd med sig själv.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0