Hard working lady

Min elitblogg har fått ligga lite på hyllan nu ett tag. Busy, busy!

Skämt åt sido. Jag har jobbat event på vindmässa nu i veckan vilket har varit skoj eftersom montrarna är fulla av roliga saker, främst godis. Mindre skoj har det varit att väckarklockan har ringt så tidigt att till och med The big Apple sover. Mörkt, minusgrader(?) och mosmornar.

Idag har jag även guidat och i morgon ska jag förbi friends ääään en gång. Och så ska jag skriva inlägg till jobbets plattform. Och shoppa roliga saker med en ännu roligare Marre. Vi kanske sticker till UK också när vi ändå är i farten. Just sayin, chansen finns.

Nu ska jag sova. Förhoppningsvis lika länge som alla tidigare dagar i veckan olönsammas.

KRAM






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0